eprintid: 5726 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 1397 dir: disk0/00/00/57/26 datestamp: 2012-01-12 20:37:08 lastmod: 2015-08-14 23:33:37 status_changed: 2012-01-12 20:37:08 type: article metadata_visibility: show title: Динаміка наслідування та особливості розвитку творчих здібностей обдарованих дошкільників language: ukraine abstract: У статті описано особливості наслідування обдарованих дошкільників у продуктивно-творчій діяльності. Виявлено, що операціональний досвід та ціннісне ставлення до інвенцій є передумовами розвитку творчих здібностей та обдарованості у дошкільному віці. В статье описываются особенности подражания одаренных дошкольников в процессе продуктивно-творческой деятельности. Установлено, что операциональный опыт и ценностное отношение к инвенциям являются предпосылками развития творческий способностей и одаренности в дошкольном возрасте. keywords: наслідування, розвиток творчих здібностей, обдарованість у дошкільному віці, інвенції, операціональний досвід, ціннісне ставлення до творчості creators_name: Портницька, Н. Ф. creators_id: N_Portnytska@ua.fm ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2007 date_type: published publication: Актуальні проблеми психології: Проблеми психології творчості та обдарованості: Збірник наукових праць / За ред. В.О. Моляко. volume: 12 number: 3 publisher: Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 219-224 refereed: TRUE citation: Портницька, Н. Ф. (2007) Динаміка наслідування та особливості розвитку творчих здібностей обдарованих дошкільників. Актуальні проблеми психології: Проблеми психології творчості та обдарованості: Збірник наукових праць / За ред. В.О. Моляко., 12 (3). с. 219-224. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/5726/1/%D0%9F%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%9D.%D0%A4.%20%D0%94%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%BC%D1%96%D0%BA%D0%B0%20%D0%BD%D0%B0%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%82%D0%B0%20%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83%20%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%87%D0%B8%D1%85%20%D0%B7%D0%B4%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%B9%20%D0%BE%D0%B1%D0%B4%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D0%B4%D0%BE%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2.pdf