%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Климова, К. Я. %D 1999 %F zu2:580 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 3 %P 64-66 %T Роль педагогічної гри у розкритті й удосконаленні мовленнєвих здібностей майбутніх учителів початкових класів в умовах діалектного оточення %U http://eprints.zu.edu.ua/580/ %X Керуючись власним досвідом роботи над подоланням діалектних помилок у мовленні студентів і сучасними досягненнями лінгводидактики, автор статті ілюстративно доводить, що педагогічний тренінг є одним з ефективних засобів впровадження гнучких педагогічних технологій у методику формування мовної особисто-сті майбутнього вчителя початкових класів