eprintid: 580 rev_number: 55 eprint_status: archive userid: 60 dir: disk0/00/00/05/80 datestamp: 2008-12-09 11:05:21 lastmod: 2016-02-14 08:26:47 status_changed: 2008-12-09 11:05:21 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Роль педагогічної гри у розкритті й удосконаленні мовленнєвих здібностей майбутніх учителів початкових класів в умовах діалектного оточення language: ukraine abstract: Керуючись власним досвідом роботи над подоланням діалектних помилок у мовленні студентів і сучасними досягненнями лінгводидактики, автор статті ілюстративно доводить, що педагогічний тренінг є одним з ефективних засобів впровадження гнучких педагогічних технологій у методику формування мовної особисто-сті майбутнього вчителя початкових класів creators_name: Климова, К. Я. ispublished: pub subjects: LB2300 subjects: L1 divisions: sch_lin full_text_status: public date: 1999 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 3 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 64-66 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Климова, К. Я. (1999) Роль педагогічної гри у розкритті й удосконаленні мовленнєвих здібностей майбутніх учителів початкових класів в умовах діалектного оточення. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3). с. 64-66. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/580/1/99kkyado.pdf