eprintid: 5831 rev_number: 18 eprint_status: archive userid: 1389 dir: disk0/00/00/58/31 datestamp: 2012-01-12 21:47:51 lastmod: 2015-08-14 23:45:37 status_changed: 2012-01-12 21:47:51 type: article metadata_visibility: show title: Невербальні чинники імпліцитної інформації англомовного рекламного дискурсу language: ukraine creators_name: Коновальчук, М. І. ispublished: pub subjects: PE divisions: kaf_miz_kul_com full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць publisher: Житомирський державний університет імені Івана Франка pagerange: 155-157 refereed: TRUE citation: Коновальчук, М. І. (2011) Невербальні чинники імпліцитної інформації англомовного рекламного дискурсу. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 155-157. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/5831/1/155-157.pdf