%0 Journal Article %A Саух, П. Ю. %D 2011 %F zu2:5956 %I Вінниця %J Креативна педагогіка %K полікультурна освіта, соціальні інновації, міжкультурна взаємодія, культурне розмаїття, демократична егалітарна політика, парадигма особистості %N 4 %P 35-43 %T Модель полікультурної освіти як соціальної інновації в контексті реальних процесів міжкультурної взаємодії %U http://eprints.zu.edu.ua/5956/ %X У статті, на основі аналізу сучасних турболентних процесів міжкультурної взаємодії, обґрунтовується ідея так званої культурної глобалізації, яка заперечує можливість повного подолання культурної різноманітності. У зв’язку з цим розкриті реальні можливості теорії мультикультуралізму й обґрунтована практична неспроможність його освітянських стратегій. Запропонована нова модель полікультурної освіти, що будується на алгоритмі демократично-егалітарної політики, центром якої є життєдайна парадигма особистості.