eprintid: 5956 rev_number: 17 eprint_status: archive userid: 1469 dir: disk0/00/00/59/56 datestamp: 2012-01-20 09:47:59 lastmod: 2015-08-14 23:54:45 status_changed: 2012-01-20 09:47:59 type: article metadata_visibility: show title: Модель полікультурної освіти як соціальної інновації в контексті реальних процесів міжкультурної взаємодії language: ukraine abstract: У статті, на основі аналізу сучасних турболентних процесів міжкультурної взаємодії, обґрунтовується ідея так званої культурної глобалізації, яка заперечує можливість повного подолання культурної різноманітності. У зв’язку з цим розкриті реальні можливості теорії мультикультуралізму й обґрунтована практична неспроможність його освітянських стратегій. Запропонована нова модель полікультурної освіти, що будується на алгоритмі демократично-егалітарної політики, центром якої є життєдайна парадигма особистості. keywords: полікультурна освіта, соціальні інновації, міжкультурна взаємодія, культурне розмаїття, демократична егалітарна політика, парадигма особистості creators_name: Саух, П. Ю. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_phi full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: Креативна педагогіка number: 4 publisher: Вінниця pagerange: 35-43 refereed: TRUE citation: Саух, П. Ю. (2011) Модель полікультурної освіти як соціальної інновації в контексті реальних процесів міжкультурної взаємодії. Креативна педагогіка (4). с. 35-43. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/5956/1/model_polikultural_science.pdf