eprintid: 6063 rev_number: 17 eprint_status: archive userid: 1486 dir: disk0/00/00/60/63 datestamp: 2012-01-24 12:50:22 lastmod: 2015-08-15 00:00:14 status_changed: 2012-01-24 12:50:22 type: article metadata_visibility: show title: Диригентсько-хорова підготовка студентів на основі особистісно орієнтованих технологій навчання – важливий принцип професійної майстерності сучасного вчителя початкових класів і музики. language: ukraine abstract: В статті розглядаються деякі питання підготовки студентів мистецьких спеціалізацій на основі особистісно орієнтованих технологій навчання, що є провідним положенням сучасної освіти і викликає необхідність подальшого розвитку таких технологій для підвищення ефективності формування особистісних якостей студентів. keywords: диригентсько-хорова підготовка, індивідуалізація процесу навчання,творчий розвиток особистості, особистісно орієновані технології навчання interacttype: mixed learntype: narrativetext semdensity: medium creators_name: Цюряк, І. О. ispublished: pub subjects: LB2300 divisions: sch_mus full_text_status: public date: 2006 date_type: published publication: Зб. наук. праць “Школа першого ступеня. Теорія і практика” / [ред. Д.С.Мазоха]. publisher: Переяслав-Хмельницький держ.педуніверситет pagerange: 151-158 refereed: TRUE citation: Цюряк, І. О. (2006) Диригентсько-хорова підготовка студентів на основі особистісно орієнтованих технологій навчання – важливий принцип професійної майстерності сучасного вчителя початкових класів і музики. Зб. наук. праць “Школа першого ступеня. Теорія і практика” / [ред. Д.С.Мазоха].. с. 151-158. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/6063/1/%D0%94%D0%B8%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE-%D1%85%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B0%20%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%96%D0%B2%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D1%96%20%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%BE%20%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%B9%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%E2%80%93%20%D0%B2%D0%B0%D0%B6%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%B8%D0%B9%20%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BD%D1%86%D0%B8%D0%BF....pdf