%0 Book Section %A Саух, П. Ю. %B Культурно-історична спадщина Польщі та України як чинник розвитку полікультурної освіти %C Київ - Хмельницький %D 2011 %F zu2:6070 %I ПП Заколодний М.І. %P 41-48 %T Освіта України і Польщі в дискурсі культурно-цивілізаційної самоідентифікації. Історична матриця і перспективи %U http://eprints.zu.edu.ua/6070/ %X У статті, на основі аналізу суперечливих освітніх реформ в Україні і Польщі в умовах сучасних глобалізаційних процесів та пошуку “власного місця у світі”, акцентується на проблематичності культурно-цивілізаційної самоідентифікації їх національних освітніх систем. Моделюється оптимальний варіант цивілізаційного розвитку освітніх національних систем з вигодою для країн і їх майбутнього. In the article, based on the analysis of the controversial educational reforms in Ukraine and Poland in contemporary globalization processes and search of their own place in the world, the attention is focused on the problematic of cultural and civilization self-identity of their national education systems. The optimal variant of the national education systems civilization development for the benefit of countries and their future is simulated. W artykułe, na podstawie analizy kontrowersyjnych reform edukacyjnych w Ukrainie i Polsce we współczesnych warunkach procesów globalizacji i wyszukiwania "własnego miejsca w świecie", autor koncentruje się na problematyce kulturalno-cywilizacyjnej samoidentyfikacji narodowych systemów edukacyji w obu krajach. Prezentuje także najlepszy wariant cywilizacyjnego rozwoju narodowych systemów edukacyjnych oraz jego przyszłość.