eprintid: 6102 rev_number: 22 eprint_status: archive userid: 1469 dir: disk0/00/00/61/02 datestamp: 2012-01-26 08:34:21 lastmod: 2015-08-15 00:02:38 status_changed: 2012-01-26 08:34:21 type: article metadata_visibility: show title: Між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією: сучасна освіта – портрет без прикрас language: ukraine abstract: У статті обґрунтовано необхідність радикальної системної перебудови освіти у контексті інноваційного суспільства; визначено основні завдання, які стоять перед сучасною освітянською спільнотою; здійснено науковий аналіз класичної та некласичної моделей освіти; наголошено на необхідності забезпечення свободи саморозвитку людини й суспільства на основі їх гармонії та історичного самозбереження. В статье обосновано необходимость радикальной системной перестройки образования в контексте инновационного общества; определено основные задания, которые стоят перед современным образовательным сообществом; осуществлено научный анализ классической и неклассической моделей образования; подчеркнуто необходимость обеспечения свободы саморазвития человека и общества на основе их гармонии и исторического самосохранения. The necessity of the radical system reorganization of the education in the context of the innovative society is considered in the article; the main tasks that are urgent for the contemporary educational community are defined; the scientific analysis of the classical and non-classical models of education is carried out; the necessity to ensure the freedom of the human s and society's self-development on basis of their harmony and self-preservation is emphasized. keywords: Модернізація освіти, особистісно орієнтоване навчання, синергія навчання і виховання, процесо-орієнтоване управління освітою, класична та некласична моделі освіти. Модернизация образования, личностно ориентированное обучение, синергия обучения и воспитания, процессо-ориентированное управление образованием, классическая и неклассическая модели образования. The modernisation of education, person oriented education, the the synergy of teaching and upbringing, process oriented management of education, the classical and non-classical models of education. creators_name: Саух, П. Ю. ispublished: pub subjects: B1 subjects: L1 divisions: sch_phi full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: Неперервна професійна освіта: теорія і практика number: 1 pagerange: 34-41 refereed: TRUE citation: Саух, П. Ю. (2011) Між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією: сучасна освіта – портрет без прикрас. Неперервна професійна освіта: теорія і практика (1). с. 34-41. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/6102/2/Mizh%20negativ%20creation%20and%20ukr%20western.pdf