<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "Вплив психологічних особливостей студентів 1-2 курсів немовних вищих навчальних закладів на процес навчання англійської мови"^^ . "Навчання ІМ повинно будуватися з урахуванням психічного та комунікативного розвитку студентів, типів провідної діяльності даного віку, видів мотивації, яка спрямовує їх діяльність на даному етапі навчання. Студентам молодших курсів немовних вищих навчальних закладів необхідно надати можливість під керівництвом викладача самостійно робити узагальнення, висновки, встановлювати логічні зв’язки між явищами, що вивчаються, формулювати правила, тобто процес засвоєння знань має бути активним, а студенти – не об’єктами, а суб’єктами процесу навчання."^^ . "2004" . . "19" . . "ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка"^^ . . . . . . . . "О. М."^^ . "Ніцецька"^^ . "О. М. Ніцецька"^^ . . . . . . "Вплив психологічних особливостей студентів 1-2 курсів немовних вищих навчальних закладів на процес навчання англійської мови (PDF)"^^ . . . . . . "04nomnam.pdf"^^ . . . "Вплив психологічних особливостей студентів 1-2 курсів немовних вищих навчальних закладів на процес навчання англійської мови (Інший)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "Вплив психологічних особливостей студентів 1-2 курсів немовних вищих навчальних закладів на процес навчання англійської мови (Інший)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "Вплив психологічних особливостей студентів 1-2 курсів немовних вищих навчальних закладів на процес навчання англійської мови (Інший)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "Вплив психологічних особливостей студентів 1-2 курсів немовних вищих навчальних закладів на процес навчання англійської мови (Інший)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . "HTML Summary of #614 \n\nВплив психологічних особливостей студентів 1-2 курсів немовних вищих навчальних закладів на процес навчання англійської мови\n\n" . "text/html" . . . "LB2300 Higher Education"@en . "LB2300 Вища освіта"@uk . . . "BF Psychology"@en . "BF Психологія"@uk . .