eprintid: 6422 rev_number: 22 eprint_status: archive userid: 1389 dir: disk0/00/00/64/22 datestamp: 2012-02-08 09:29:35 lastmod: 2015-08-15 00:28:02 status_changed: 2012-02-08 09:29:35 type: thesis metadata_visibility: show title: Дистанційне навчання в системі вищої гуманітарної освіти Сполучених Штатів Америки language: ukraine abstract: Дисертація присвячується проблемі становлення та розвитку дистанційної форми навчання в системі вищої гуманітарної освіти Сполучених Штатів Америки. Визначено головні передумови розвитку дистанційного навчання в умовах постіндустріальних суспільств та його характерні особливості. Подано характеристику розвитку різних форм навчання на відстані, починаючи з найдавніших часів; здійснено аналіз розвитку дистанційної освіти як науково-теоретичного та практично-освітнього феномена. У роботі розглянуто організаційно-методичні та технологічні засади дистанційного навчання, основні форми організації дистанційної освіти та базові технології навчання, провідні моделі, кадрові та змістові характеристики дистанційного навчання в системі вищої гуманітарної освіти США; алгоритм проходження дистанційного курсу студентом, характеристики процесу акредитації з метою використання позитивного досвіду в організації дистанційного навчання у гуманітарних ВНЗ України. keywords: дистанційне навчання, дистанційна освіта, вища гуманітарна освіта в США, акредитація, провайдер, тьютор creators_name: Малярчук, О. В. creators_id: elena.ok@mail.ru ispublished: unpub subjects: E151 subjects: LA subjects: LB subjects: LB2300 divisions: sch_ela full_text_status: public date: 2010 date_type: published pages: 20 institution: Житомирський державний університет імені Івана Франка department: кафедра педагогіки thesis_type: other citation: Малярчук, О. В. (2010) Дистанційне навчання в системі вищої гуманітарної освіти Сполучених Штатів Америки. Автореферат thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/6422/1/10movdns.pdf