%0 Journal Article %A Саух, П. Ю. %D 2011 %F zu2:6521 %I К. : ВП «Едельвейс» %J Неперервна професійна освіта: теорія і практика %K Міжкультурна взаємодія, полікультурна освіта, антрополого-культурологічний підхід, національна ідентичність, глобальний світогляд Межкультурное взаимодействие, поликультурное образование, антрополого-культурологический подход, национальная идентичность, глобальное мировоззрение. Cultural interaction, policultural education, anthropologo-cultural approach, national identity, global world-view. %N 2 %P 36-40 %T Концепція міжкультурної взаємодії суб’єктів освітнього процесу доби постмодерну та її стратегічні цілі %U http://eprints.zu.edu.ua/6521/ %X У статті розкрито причини практичної неспроможності проекту мультикуль-туралізму, у тому числі його освітянських стратегій. На відміну від політики му-льтикультуралізму запропоновано алгоритм демократично-егалітарної політики, яка передбачає не лише збереження культурного різноманіття, а й розширення де-мократичної участі людини у процесі міжкультурної взаємодії, що обумовлює ста-новлення нових культурних груп та їх інкорпорування у громадянське суспільство. В статье раскрыто причини практической неспособности проекта мульти-культурализма, в том числе его образовательных стратегий. В отличии от поли-тики мультикультурализма предложен алгоритм демократично-эгалитарной по-литики, что предусматривает не только сохранение культурного разнообразия, а и расширение демократического участия человека в процессе межкультурного взаи-модействия, что обуславливает становление новых культурных групп и их инкор-порации в гражданское общество. In the article the causes of the practical inability of the multicultural project are re-vealed; it is offered the algorithm of the democratic-egalitarian policy, which provides not only for preservation of the cultural diversity, but also for expansion of the man’s democ-ratic participation in the process of the cultural interaction, that causes the establishment of the new cultural groups and their incorporations in the civil society.