eprintid: 6521 rev_number: 20 eprint_status: archive userid: 1469 dir: disk0/00/00/65/21 datestamp: 2012-02-15 08:32:56 lastmod: 2015-08-15 00:35:01 status_changed: 2012-02-15 08:32:56 type: article metadata_visibility: show title: Концепція міжкультурної взаємодії суб’єктів освітнього процесу доби постмодерну та її стратегічні цілі language: ukraine abstract: У статті розкрито причини практичної неспроможності проекту мультикуль-туралізму, у тому числі його освітянських стратегій. На відміну від політики му-льтикультуралізму запропоновано алгоритм демократично-егалітарної політики, яка передбачає не лише збереження культурного різноманіття, а й розширення де-мократичної участі людини у процесі міжкультурної взаємодії, що обумовлює ста-новлення нових культурних груп та їх інкорпорування у громадянське суспільство. В статье раскрыто причини практической неспособности проекта мульти-культурализма, в том числе его образовательных стратегий. В отличии от поли-тики мультикультурализма предложен алгоритм демократично-эгалитарной по-литики, что предусматривает не только сохранение культурного разнообразия, а и расширение демократического участия человека в процессе межкультурного взаи-модействия, что обуславливает становление новых культурных групп и их инкор-порации в гражданское общество. In the article the causes of the practical inability of the multicultural project are re-vealed; it is offered the algorithm of the democratic-egalitarian policy, which provides not only for preservation of the cultural diversity, but also for expansion of the man’s democ-ratic participation in the process of the cultural interaction, that causes the establishment of the new cultural groups and their incorporations in the civil society. keywords: Міжкультурна взаємодія, полікультурна освіта, антрополого-культурологічний підхід, національна ідентичність, глобальний світогляд Межкультурное взаимодействие, поликультурное образование, антрополого-культурологический подход, национальная идентичность, глобальное мировоззрение. Cultural interaction, policultural education, anthropologo-cultural approach, national identity, global world-view. creators_name: Саух, П. Ю. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_phi full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: Неперервна професійна освіта: теорія і практика number: 2 publisher: К. : ВП «Едельвейс» pagerange: 36-40 refereed: TRUE citation: Саух, П. Ю. (2011) Концепція міжкультурної взаємодії суб’єктів освітнього процесу доби постмодерну та її стратегічні цілі. Неперервна професійна освіта: теорія і практика (2). с. 36-40. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/6521/2/Konception%20multicultural%20vzaemod.pdf