eprintid: 6599 rev_number: 17 eprint_status: archive userid: 1389 dir: disk0/00/00/65/99 datestamp: 2012-02-27 11:19:26 lastmod: 2015-08-15 00:40:19 status_changed: 2012-02-27 11:19:26 type: article metadata_visibility: show title: Підготовка вчителів-філологів до навчання дорослих у контексті історичного розвитку системи неперервної освіти Великої Британії language: ukraine abstract: У статті автор на підставі матеріалів міжнародних конференцій ЮНЕСКО з освіти дорослих актуалізує проблему підготовки вчителів до навчання дорослих. Розглянуто зарубіжну модель підготовки викладацького персоналу та основні класифікації вчителів, що навчають дорослих. Визначено основні напрями навчальних програм з підготовки вчителів до навчання дорослих в університетах Великої Британії. keywords: Освіта дорослих, неперервна освіта creators_name: Григор’єва, Т. Ю. creators_id: Tanya_marshal@mail.ru ispublished: pub subjects: LC5201 divisions: sch_ela full_text_status: public date: 2009 date_type: published publication: Педагогічний процес: теорія і практика // Зб. наук. пр number: 2 publisher: К.: Вид-во «ЕКМО» pagerange: 50-59 refereed: TRUE citation: Григор’єва, Т. Ю. (2009) Підготовка вчителів-філологів до навчання дорослих у контексті історичного розвитку системи неперервної освіти Великої Британії. Педагогічний процес: теорія і практика // Зб. наук. пр (2). с. 50-59. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/6599/1/09gtupvf.pdf