eprintid: 6604 rev_number: 15 eprint_status: archive userid: 1389 dir: disk0/00/00/66/04 datestamp: 2012-02-27 11:16:27 lastmod: 2015-08-15 00:40:40 status_changed: 2012-02-27 11:16:27 type: article metadata_visibility: show title: Індивідуальні методи підготовки вчителів-філологів до навчання іноземних мов дорослих language: ukraine abstract: У статті на основі аналізу змісту підготовки вчителів-філологів до навчання дорослих у Великій Британії розглядається індивідуальний метод навчання "щоденник"; охарактеризовано його складові та критерії оцінювання; визначено принципи його ефективного використання. keywords: професійна підготовка, навчання дорослих, метод "щоденник", критерії оцінювання creators_name: Григор’єва, Т. Ю. creators_id: Tanya_marshal@mail.ru ispublished: pub subjects: LC5201 divisions: sch_ela full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Ч. 2. publisher: Умань : ПП Жовтий О.О. pagerange: 58-65 refereed: TRUE citation: Григор’єва, Т. Ю. (2011) Індивідуальні методи підготовки вчителів-філологів до навчання іноземних мов дорослих. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Ч. 2.. с. 58-65. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/6604/1/11gtuimp.pdf