%0 Journal Article %@ 1818-9172 %A Яворська, Т. Є. %D 2010 %F zu2:6738 %I Харків %J Педагогіка, психологiя та медико-бiологiчнi проблеми фізичного виховання і спорту %N 5 %P 171-174 %T Визначення ефективності навчально-тренувального процесу кваліфікованих стрибунів у довжину з розбігу %U http://eprints.zu.edu.ua/6738/ %V 3 %X В роботі показано підходи до кількісної оцінки навчально-тренувального процесу кваліфікованих стрибунів у довжину з розбігу. Матеріалом для дослідження слугували інформативні параметри спортсменів 17–18, 19–21 та більше 21 років. Ефективність навчально-тренувального процесу краще визначати шляхом послідовного вирішення завдань прогнозу результативності спортсменів для послідовних часових інтервалів з використанням певної кількості інформативних параметрів. Підвищення ефективності навчально-тренувального процесу можна забезпечити з використанням аналізу регресійної формули результативності як лінійної функції інформативних параметрів.