eprintid: 6738 rev_number: 18 eprint_status: archive userid: 889 dir: disk0/00/00/67/38 datestamp: 2012-03-06 10:26:08 lastmod: 2018-01-23 13:04:16 status_changed: 2012-03-06 10:26:08 type: article metadata_visibility: show title: Визначення ефективності навчально-тренувального процесу кваліфікованих стрибунів у довжину з розбігу language: ukraine abstract: В роботі показано підходи до кількісної оцінки навчально-тренувального процесу кваліфікованих стрибунів у довжину з розбігу. Матеріалом для дослідження слугували інформативні параметри спортсменів 17–18, 19–21 та більше 21 років. Ефективність навчально-тренувального процесу краще визначати шляхом послідовного вирішення завдань прогнозу результативності спортсменів для послідовних часових інтервалів з використанням певної кількості інформативних параметрів. Підвищення ефективності навчально-тренувального процесу можна забезпечити з використанням аналізу регресійної формули результативності як лінійної функції інформативних параметрів. creators_name: Яворська, Т. Є. ispublished: pub subjects: Q1 divisions: sch_the full_text_status: public date: 2010 date_type: published publication: Педагогіка, психологiя та медико-бiологiчнi проблеми фізичного виховання і спорту volume: 3 number: 5 publisher: Харків pagerange: 171-174 refereed: TRUE issn: 1818-9172 citation: Яворська, Т. Є. (2010) Визначення ефективності навчально-тренувального процесу кваліфікованих стрибунів у довжину з розбігу. Педагогіка, психологiя та медико-бiологiчнi проблеми фізичного виховання і спорту, 3 (5). с. 171-174. ISSN 1818-9172 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/6738/1/%D0%AF%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%202010%20%D0%A5%D0%B0%D1%80%D1%8C%D0%BA%D1%96%D0%B2%202.pdf