relation: http://eprints.zu.edu.ua/6772/ title: Концептуальна модель навчально-ігрового проектування creator: Плахотнюк, Н. П. subject: LB Теорія і практика освіти subject: LB2300 Вища освіта description: У статті аналізується сутність навчально-ігрового проектування як технології навчання, розглядається зміст понять „навчання”, „гра”, „проектування” як сутнісних характеристик досліджуваного поняття. Розроблено концептуальну модель навчально-ігрового проектування, яка дозволяє виділити та проаналізувати структурні, функціональні компоненти та етапи навчально-проектувальної діяльності, і є підґрунтям для побудови технології її застосування у підготовці майбутніх учителів до інноваційної діяльності. publisher: Київ date: 2009 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/6772/1/09pnpknm.pdf identifier: Плахотнюк, Н. П. (2009) Концептуальна модель навчально-ігрового проектування. Вища освіта України. – Тематичний вип. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. Додаток 4, 6. с. 411-421. language: ukraine