%0 Journal Article %A Плахотнюк, Н. П. %D 2009 %F zu2:6772 %I Київ %J Вища освіта України. – Тематичний вип. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. Додаток 4 %K концептуальна модель, навчально-ігрове проектування, етапи навчально-ігрового проектування %P 411-421 %T Концептуальна модель навчально-ігрового проектування %U http://eprints.zu.edu.ua/6772/ %V 6 %X У статті аналізується сутність навчально-ігрового проектування як технології навчання, розглядається зміст понять „навчання”, „гра”, „проектування” як сутнісних характеристик досліджуваного поняття. Розроблено концептуальну модель навчально-ігрового проектування, яка дозволяє виділити та проаналізувати структурні, функціональні компоненти та етапи навчально-проектувальної діяльності, і є підґрунтям для побудови технології її застосування у підготовці майбутніх учителів до інноваційної діяльності.