eprintid: 6772 rev_number: 16 eprint_status: archive userid: 1389 dir: disk0/00/00/67/72 datestamp: 2012-03-13 08:19:31 lastmod: 2015-08-15 00:52:11 status_changed: 2012-03-13 08:19:31 type: article metadata_visibility: show title: Концептуальна модель навчально-ігрового проектування language: ukraine abstract: У статті аналізується сутність навчально-ігрового проектування як технології навчання, розглядається зміст понять „навчання”, „гра”, „проектування” як сутнісних характеристик досліджуваного поняття. Розроблено концептуальну модель навчально-ігрового проектування, яка дозволяє виділити та проаналізувати структурні, функціональні компоненти та етапи навчально-проектувальної діяльності, і є підґрунтям для побудови технології її застосування у підготовці майбутніх учителів до інноваційної діяльності. keywords: концептуальна модель, навчально-ігрове проектування, етапи навчально-ігрового проектування creators_name: Плахотнюк, Н. П. creators_id: sebrus@mail.ru ispublished: pub subjects: LB subjects: LB2300 divisions: sch_ela full_text_status: public date: 2009 date_type: published publication: Вища освіта України. – Тематичний вип. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. Додаток 4 volume: 6 publisher: Київ pagerange: 411-421 refereed: TRUE citation: Плахотнюк, Н. П. (2009) Концептуальна модель навчально-ігрового проектування. Вища освіта України. – Тематичний вип. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. Додаток 4, 6. с. 411-421. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/6772/1/09pnpknm.pdf