%0 Journal Article %A Плахотнюк, Н. П. %D 2010 %F zu2:6778 %I Слов’янськ : СДПУ %J Збірник наукових праць Слов'янського державного педагогічного університету. Ч. II. %K готовність майбутніх учителів до інноваційної діяльності, компоненти готовності %N 5 %P 181-191 %T Критерії та показники рівня готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності %U http://eprints.zu.edu.ua/6778/ %X У статті розглядаються та теоретично обґрунтовуються критерії та показники рівня сформованості готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Розкрито зміст мотиваційного, когнітивно-операційного, креативного та рефлексивного компонентів готовності. Висвітлені результати констатувального експерименту та доведена необхідність впровадження навчально-ігрового проектування в професійну підготовку майбутніх учителів.