%0 Journal Article %A Плахотнюк, Н. П. %D 2010 %F zu2:6780 %I Кременець: Вид-во Кременецького гуманітарного педагогічного університету ім. Т. Шевченка %J Збірник наукових праць Кременецького гуманітарного педагогічного університету ім. Т. Шевченка. Серія: Педагогічні науки %K педагогічна технологія, підготовка до інноваційної педагогічної діяльності, навчально-ігрове проектування %N 1 %P 231-240 %T Технологія підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування %U http://eprints.zu.edu.ua/6780/ %X У статті представлено теоретичне обґрунтування технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування. Технологія розглядається як цілісність її структурних компонентів: концептуальної основи, змістовно-цільової та процесуальної частин. Вихідним положенням технології є розуміння сутності навчально-ігрового проектування як особистісно орієнтованого інтерактивного методу, спрямованого на ефективну підготовку майбутніх фахівців до інноваційної діяльності та розвиток творчих здібностей особистості.