eprintid: 6780 rev_number: 15 eprint_status: archive userid: 1389 dir: disk0/00/00/67/80 datestamp: 2012-03-13 08:16:10 lastmod: 2015-08-15 00:52:37 status_changed: 2012-03-13 08:16:10 type: article metadata_visibility: show title: Технологія підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування language: ukraine abstract: У статті представлено теоретичне обґрунтування технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування. Технологія розглядається як цілісність її структурних компонентів: концептуальної основи, змістовно-цільової та процесуальної частин. Вихідним положенням технології є розуміння сутності навчально-ігрового проектування як особистісно орієнтованого інтерактивного методу, спрямованого на ефективну підготовку майбутніх фахівців до інноваційної діяльності та розвиток творчих здібностей особистості. keywords: педагогічна технологія, підготовка до інноваційної педагогічної діяльності, навчально-ігрове проектування creators_name: Плахотнюк, Н. П. creators_id: sebrus@mail.ru ispublished: pub subjects: LB subjects: LB2300 divisions: sch_ela full_text_status: public date: 2010 date_type: published publication: Збірник наукових праць Кременецького гуманітарного педагогічного університету ім. Т. Шевченка. Серія: Педагогічні науки number: 1 publisher: Кременець: Вид-во Кременецького гуманітарного педагогічного університету ім. Т. Шевченка pagerange: 231-240 refereed: TRUE citation: Плахотнюк, Н. П. (2010) Технологія підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування. Збірник наукових праць Кременецького гуманітарного педагогічного університету ім. Т. Шевченка. Серія: Педагогічні науки (1). с. 231-240. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/6780/1/10pnptpm.pdf