relation: http://eprints.zu.edu.ua/6781/ title: Ефективність технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування creator: Плахотнюк, Н. П. subject: LB Теорія і практика освіти subject: LB2300 Вища освіта description: У статті подаються результати апробації технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування. Розглядаються можливості навчально-ігрового проектування у формуванні готовності студентів до інноваційної діяльності на основних етапах підготовки. Навчально-ігрове проектування виступає ефективним засобом підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Проведено аналіз рівня готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності до та після формувального етапу експерименту. publisher: Умань : ПП Жовтий О.О. date: 2011 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/6781/1/11pnpetp.pdf identifier: Плахотнюк, Н. П. (2011) Ефективність технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування. Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наук. праць Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини. Частина 2 (4). с. 112-120. language: ukraine