eprintid: 6781 rev_number: 15 eprint_status: archive userid: 1389 dir: disk0/00/00/67/81 datestamp: 2012-03-13 08:15:33 lastmod: 2015-08-15 00:52:41 status_changed: 2012-03-13 08:15:33 type: article metadata_visibility: show title: Ефективність технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування language: ukraine abstract: У статті подаються результати апробації технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування. Розглядаються можливості навчально-ігрового проектування у формуванні готовності студентів до інноваційної діяльності на основних етапах підготовки. Навчально-ігрове проектування виступає ефективним засобом підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Проведено аналіз рівня готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності до та після формувального етапу експерименту. keywords: підготовка до інноваційної педагогічної діяльності, навчально-ігрове проектування, технологія підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування creators_name: Плахотнюк, Н. П. creators_id: sebrus@mail.ru ispublished: pub subjects: LB subjects: LB2300 divisions: sch_ela full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наук. праць Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини. Частина 2 number: 4 publisher: Умань : ПП Жовтий О.О. pagerange: 112-120 refereed: TRUE citation: Плахотнюк, Н. П. (2011) Ефективність технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування. Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наук. праць Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини. Частина 2 (4). с. 112-120. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/6781/1/11pnpetp.pdf