%0 Journal Article %A Карпенко, Є. М. %D 2011 %F zu2:6962 %I Луганський національний університет імені Тараса Шевченка %J Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції „Сучасні тенденції розвитку інформаційних технологій в науці, освіті та економіці” %K критерії, показники рівня сформованості інформаційно-аналітичних умінь %P 50-55 %T Критерії та показники рівня сформованості інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки %U http://eprints.zu.edu.ua/6962/ %X В статті визначаються та обґрунтовуються критерії та показники рівня сформованості інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Автор аналізує поняття критеріїв та показників рівня сформованості інформаційно–аналітичних умінь та пропонує можливі шляхи їх поетапного формування у майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки.