eprintid: 6962 rev_number: 16 eprint_status: archive userid: 1389 dir: disk0/00/00/69/62 datestamp: 2012-04-02 08:32:33 lastmod: 2015-08-15 01:01:59 status_changed: 2012-04-02 08:32:33 type: article metadata_visibility: show title: Критерії та показники рівня сформованості інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки language: ukraine abstract: В статті визначаються та обґрунтовуються критерії та показники рівня сформованості інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Автор аналізує поняття критеріїв та показників рівня сформованості інформаційно–аналітичних умінь та пропонує можливі шляхи їх поетапного формування у майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки. keywords: критерії, показники рівня сформованості інформаційно-аналітичних умінь creators_name: Карпенко, Є. М. creators_id: karpenko26@yahoo.com, karpenko26@ukr.net ispublished: pub subjects: LB2300 divisions: kaf_rom_ger_lit full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції „Сучасні тенденції розвитку інформаційних технологій в науці, освіті та економіці” publisher: Луганський національний університет імені Тараса Шевченка pagerange: 50-55 refereed: TRUE citation: Карпенко, Є. М. (2011) Критерії та показники рівня сформованості інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції „Сучасні тенденції розвитку інформаційних технологій в науці, освіті та економіці”. с. 50-55. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/6962/1/11kemktp.pdf