%0 Journal Article %A Тараба, І. О. %D 2011 %F zu2:6994 %I Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка %J Наукові записки. - Серія: Філологічні науки (мовознавство): У 2 ч. %K соматизм, фразеологізмu з соматичним компонентом, соматичний код культури, фармацевтичний рекламний текст %N 95 %P 288-291 %T Концептуалізація соматичного коду культури у німецькому фармацевтичному рекламному тексті %U http://eprints.zu.edu.ua/6994/ %X У статті досліджується функціонування німецьких фразеологізмів з соматичним компонентом у фармацевтичному рекламному тексті, який є місцем кодування найбільш актуального для усього сучасного людства еталону культури − здоров’я, як основної цінності життя та, крім того, являється джерелом ряду концептів, у яких акумулюється соматичний код культури.