eprintid: 6997 rev_number: 16 eprint_status: archive userid: 1389 dir: disk0/00/00/69/97 datestamp: 2012-04-09 08:23:34 lastmod: 2015-08-15 01:04:13 status_changed: 2012-04-09 08:23:34 type: article metadata_visibility: show title: "Lehrstück" – "Lern-Spiel": брехтівська модель „навчального“ театру language: ukraine abstract: У статті розглядається "Lehrstück" як авторський жанр Б. Брехта; виділені основні концептуальні положення "Lehrstück": "Lehrstück" як "Lern-Spiel" (навчальна гра) для акторів та глядачів, політично-прикладне мистецтво для аматорів, експериментально-дослідницький характер, тренувальна вправа для навчання діалектиці. "Lehrstück" розглядається як перехідна, але важлива ланка у драматургічній творчості Брехта на шляху до діалектичного театру. keywords: Lehrstück, Lern-Spiel, learning-play, навчальна п’єса, повчальна драма, повчання, навчальна гра, "асоціальний зразок", імітуюча гра creators_name: Федоренко, Л. О. creators_id: fvm34@rambler.ru ispublished: pub subjects: PT divisions: kaf_rom_ger_lit full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: Брехтівський часопис (Brecht-Heft): статті, доповіді, есе: Збірн. наук. праць (філолог. науки) number: 1 publisher: Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка pagerange: 150-157 refereed: TRUE citation: Федоренко, Л. О. (2011) "Lehrstück" – "Lern-Spiel": брехтівська модель „навчального“ театру. Брехтівський часопис (Brecht-Heft): статті, доповіді, есе: Збірн. наук. праць (філолог. науки) (1). с. 150-157. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/6997/1/11flolls.pdf