eprintid: 7024 rev_number: 20 eprint_status: archive userid: 553 dir: disk0/00/00/70/24 datestamp: 2012-04-09 08:10:19 lastmod: 2015-08-15 01:06:21 status_changed: 2012-04-09 08:10:19 type: article metadata_visibility: show title: Соціалізаційна модель професійно значущих якостей майбутнього вчителя language: ukraine abstract: У статті теоретично обґрунтована соціалізаційна модель професійно значущих якостей майбутнього вчителя, проаналізовані базові поняття дослідження Формування соціально значущих якостей майбутнього вчителя розглянуто в контексті соціальної спрямованості особистості. Приводяться результати експериментального дослідження окремих професійно значущих якостей. creators_name: Мірошниченко, О. А. creators_name: Бєнь, Н. В. ispublished: pub subjects: BF subjects: L1 divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю "ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЇ " publisher: ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 165-168 refereed: TRUE referencetext: 1. Коваль Л. Г., Звєрєва І. Д., Хлєбік С. Р. Соціальна педагогіка / Л. Г. Коваль, І. Д. Звєрєва, С. Р. Хлєбік – К. : Нау-кова думка, 1997. – 392 с. 2. Реан А. А., Коломинский Я. Л. Социальная педагогическая психология / А. А. Реан, Я. Л. Коломинский. – СПб : Питер Кан, 1999. – 416 с. 3. Кузьмина Н. В. Профессионализм деятельности преподавателя и мастера производственного обучения профтех-училища / Нина Васильевна Кузьмина. – М. : Выс. школа, 1989. – 167 с. 4. Кузьмінський А. І. Вступ до університетських студій: навч. посіб. для студ. ун-тів. – Черкаси : Вид. ЧПУ імені Богдана Хмельницького, 2004. – 174 с. 5. Большая энциклопедия психологических тестов. – М. : Изд-во Эксмо, 2006. – 416 с. 6. Митина Л.М. Психология труда и профессионального развития учителя: учеб. пособ. для студ. высш. пед. учеб. завед. – М. : Академия, 2004. – 336 с. citation: Мірошниченко, О. А., Бєнь, Н. В. (2011) Соціалізаційна модель професійно значущих якостей майбутнього вчителя. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю "ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЇ ". с. 165-168. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/7024/1/%D0%BC%D1%96%D1%80%D0%BE%D1%88%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%9F%D0%B5%D0%B4.%D0%B4%D1%96%D1%8F.pdf