eprintid: 7025 rev_number: 17 eprint_status: archive userid: 553 dir: disk0/00/00/70/25 datestamp: 2012-04-09 08:08:52 lastmod: 2015-08-15 01:06:30 status_changed: 2012-04-09 08:08:52 type: article metadata_visibility: show title: Педагогічна дія у площині психічних станів language: ukraine abstract: Підготовка педагогів-професіоналів аналізується в контексті соціально-психологічного навчання, яке покликане розвивати духовність в особі вчителя шляхом тренінгу. Розглядається специфіка цього процесу і його освітлення в працях вітчизняних і зарубіжних учених. creators_name: Костюшко, Ю. О. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_met full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю "Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії" publisher: ЖДУ імені Івана Франка pagerange: 169-171 refereed: TRUE referencetext: Агеев B.C. Психологическое исследование социальных стереотипов //Вопросы психологии.- 1986. – № 1. – С. 95-101. 2 Берн Э. Трансакционный анализ и психотерапия / Пер. с англ. — СПб.: Братство, 1992. – 224 с. 3 Гройсман А.Л. Проблемы ролевой психотерапии // Психологические механизмы регуляции социального поведения / Отв. ред. М. И. Бобнева, Е.В. Шорохова. – М.: Наука, 1979. – С. 175-203. 4 Емельянов Ю.М. Групповая психокоррекция в подготовке будущих учителей//Вопросы психологии. – 1988. – №4. – С. 172-173. 5. Емельянов Ю.М. Обучение паритетному диалогу. – Л.: Изд-во Ле-нингр. ун-та, 1991. – 106 с. 6. Кальніцька К., Левицький В. Роль психотренінгу в підвищенні кому¬нікативної компетентності вчителів // Післядипломна освіта педагогічних кадрів: проблеми розвитку: Матеріали звіт. наук. конф. / За ред. M.I. Дробнохода. – К.: УІПККО, 1997. – С. 219-226. 7. Кан-Калик В.А., Никандров Н.Д. Педагогическое творчество. – Мо¬сква: Педагогика, 1990. – 144 с. 8. Карамушка Л.М. Відеотренінг: можливості у розв'язанні конфлік¬тних ситуацій // Барви творчості. – 1997. – № 5. – С. 134-137. 9. Левин К. Типы конфликтов // Психология личности / Под ред. Ю. Б. Гиппенрейтер, А. А. Пузыря. – М.: Изд-во МГУ, 1982. – С. 93-96. 10. Львова Ю. Л. Творческая лаборатория учителя: Книга для учителя. – 3-е., перераб. и доп. – М.: Просвещение, 1992. – 224 с. 11. Основи консультативної психології: Аналіз сучасних концепцій: Методичні рекомендації для студентів педінститутів спеціальності "Прак¬тичний психолог у закладах народної освіти" / Укл. О. Ф. Бондаренко. – К.: РНМК, 1992. – 116 с. 12. Основы педагогического мастерства: Учебное пособие для пед. спец. высш. учеб, заведений / Под ред. И. А. Зязюна. – М.: Просвещение, 1989. – 302 с. 13. Перзл Фриц. Гештальт-подход и Свидетель терапии /Пер. с англ. -М.: Либрис, 1996. – 235 с. 14. Петровская Л.А. Компетентность в общении. Социально-психоло¬гический тренинг. – М.: МГУ, 1989. – 216 с. 15. Петровская Л.А. Теоретические и методические проблемы социаль¬но-психологического тренинга. – М.: Из-во Моск. ун-та, 1982. – 168 с. 16. Рудестам К. Групповая психотерапия. Психокоррекционные группы: теория и практика / Пер. с англ. / Общ. ред. и вступ, ст. Л. А. Петровской. – М.: Прогресс, 1990. – 368 с. 17. Сидоренко Е.В. Тренинг коммуникативной компетентности в дело¬вом взаимодействии. – СПб.: Речь, 2002. – 208 с. 18. Фопель К. Психологические группы: Рабочие материалы для веду¬щего: Практическое пособие / Пер. с нем. – М.: Генезис, 1999. – 256 с. 19. Яценко Т. С. Активна соціально-психологічна підготовка вчителя до спілкування з учнями: Кн. для вчителя. – К.: Освіта, 1993. – 208 с. 20. Яценко Т. С. Інтеграція та дезінтеграція як механізми психокорекції // Педагогіка і психологія. – 1996. – № 1. – С. 3-10. 21. Яценко Т. С. Психологічні основи групової психокорекції: Навч. по¬сібник. – К.: Либідь, 1996. – 264 с. citation: Костюшко, Ю. О. (2011) Педагогічна дія у площині психічних станів. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю "Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії". с. 169-171. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/7025/1/%D0%B4%D0%BE%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4.%D0%B4%D1%96%D1%97.pdf