eprintid: 7026 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 553 dir: disk0/00/00/70/26 datestamp: 2012-04-09 08:08:24 lastmod: 2015-08-15 01:06:37 status_changed: 2012-04-09 08:08:24 type: article metadata_visibility: show title: Психолого-педагогічні умови формування почуття справедливості молодших школярів у позаурочній діяльності language: ukraine abstract: У статті розглядаються психолого-педагогічні умови формування почуття справедливості молодших школярів у по-заурочній діяльності. Подані методичні рекомендації щодо виховання даної моральної цінності. creators_name: Власюк, Ж. І. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_met full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю "Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії" pagerange: 205-208 refereed: TRUE referencetext: Бех І.Д. Особистісно зорієнтоване виховання: Науково-методичний посібник. – К.: ІЗМН, 1998. – 204 с. 2. Бех І.Д. Виховання особистості: Кн.3: Сходження до духовності: Наук. видання. – К.: Либідь, 2006. – 272 с. 3. Бех І.Д. Справедливість-несправедливість у міжособистісних взаєминах // Педагогіка і психологія. – 2006. – № 1. – С. 6-14. 4. Гаврилова Т.П. Учитель и семья школьника. – М., Знания, 1988. – 80 с. 5. Зязюн І. А. Гуманістична стратегія і практика навчального процесу // Рідна школа. – 2000. – №8. – С. 8-10. 6. Карпенчук С. Г. Теория і методика виховання: Навч. посіб. – 2-ге вид., – К.: Вища шк., 2005. – 343 с. 7. Педагогічні інновації в сучасній школі. – К.: Освіта, 1994. – 87 с. 8. Позашкільна педагогіка: пошук і проблеми. Матеріали Всеукраїнської наукової конференції. – К., 1994. – 341 с. 9. Соловейчик С.Л. Педагогика для всех: Книга для будущих родителей. – 2-е изд. – М.: Дет. лит., 1989. – 367 с. citation: Власюк, Ж. І. (2011) Психолого-педагогічні умови формування почуття справедливості молодших школярів у позаурочній діяльності. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю "Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії". с. 205-208. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/7026/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%B4%D0%BE%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%20%D0%B4%D1%96%D1%97.pdf