eprintid: 7027 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 553 dir: disk0/00/00/70/27 datestamp: 2012-04-09 08:07:38 lastmod: 2015-08-15 01:06:43 status_changed: 2012-04-09 08:07:38 type: article metadata_visibility: show title: Педагогічна майстерність андрагога у процесі підготовки майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах здобуття другої вищої освіти language: ukraine abstract: У статті розглядається специфіка виявів педагогічної майстерності у професійній діяльності викладача-андрагога, подано шляхи її вдосконалення та висвітлено поняття «андрагогічна компетентність». creators_name: Шанскова, Т. І. creators_id: mestt74@mail.ru ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_met full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю "ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЇ" publisher: ЖДУ імені Івана Франка pagerange: 213-215 refereed: TRUE referencetext: 1. Формування андрагогічної компетентності у студентів гуманітарних факультетів класичних університетів : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.О. Зель; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2009. — 20 с. 2. Педагогічна майстерність: Підручник / І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко, І. Ф. Кривонос та ін.; За ред. І. А. Зязюна. — К.: Вища шк. , 1997. — 349 с. 3. Бизяева А.А. Психология думающего учителя: педагогическая рефлексия / А.А. Бизяева. – Псков : ПГПИ, 2004. – 216 с. 4. Корольова К. Діагностування рівня особистісного розвитку з урахуванням вікового фактора / К. Корольова // Соціальна психологія. – 2008. – № 2. – С. 121. 5. Браже Т. Г. Принципы оценки деятельности андрагога / Т. Г. Браже // Педагогика. – 2000. – № 6. – С. 18–20. 6. Змеев С.И. Андрагогика: основы теории, истории и технологии обучения взрослых. – М.: ПЕР СЭ, 2005. – 326 с. citation: Шанскова, Т. І. (2011) Педагогічна майстерність андрагога у процесі підготовки майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах здобуття другої вищої освіти. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю "ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЇ". с. 213-215. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/7027/1/%D0%B4%D0%BE%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%20%D0%B4%D1%96%D1%97.pdf