relation: http://eprints.zu.edu.ua/7133/ title: Учитель як суб’єкт інноваційної діяльності creator: Коновальчук, І. І. subject: LB2300 Вища освіта description: Проанализированы сущность и особенности инновационной деятельности педагога с позиций субъектного подхода. Выделены основные личностные профессионально значимые качества учителя, которые интегрируют его готовность как субъекта к успешной реализации инноваций. date: 2010 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/7133/1/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%A3%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8C%20%D1%8F%D0%BA%20%D1%81%D1%83%D0%B1%D1%8D%D0%BA%D1%82%20-%D0%94%20%D0%92%C2%A6%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F.pdf identifier: Коновальчук, І. І. (2010) Учитель як суб’єкт інноваційної діяльності. Нові технології навчання. Наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки., 66 (2). с. 71-75. language: ukraine