eprintid: 7133 rev_number: 19 eprint_status: archive userid: 1435 dir: disk0/00/00/71/33 datestamp: 2012-04-18 08:39:16 lastmod: 2015-08-15 01:13:54 status_changed: 2012-04-18 08:39:16 type: article metadata_visibility: show title: Учитель як суб’єкт інноваційної діяльності language: ukraine abstract: Проанализированы сущность и особенности инновационной деятельности педагога с позиций субъектного подхода. Выделены основные личностные профессионально значимые качества учителя, которые интегрируют его готовность как субъекта к успешной реализации инноваций. keywords: субъектный подход, инновационная деятельность, субъект, субъект инновационной деятельности, готовность к инновационной деятельности creators_name: Коновальчук, І. І. creators_id: gambrieli@yandex.ru ispublished: pub subjects: LB2300 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2010 date_type: published publication: Нові технології навчання. Наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки. volume: 66 number: 2 pagerange: 71-75 refereed: TRUE citation: Коновальчук, І. І. (2010) Учитель як суб’єкт інноваційної діяльності. Нові технології навчання. Наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки., 66 (2). с. 71-75. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/7133/1/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%A3%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8C%20%D1%8F%D0%BA%20%D1%81%D1%83%D0%B1%D1%8D%D0%BA%D1%82%20-%D0%94%20%D0%92%C2%A6%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F.pdf