relation: http://eprints.zu.edu.ua/7141/ title: Психологічні аспекти готовності учителів до інноваційної діяльності creator: Коновальчук, І. І. subject: L Освіта (Загальне) description: Проведено аналіз психологічних аспектів готовності педагогів до інноваційної діяльності. Виявлено, що у психологічному контексті ця інтегративна якість пов’язана з сформованістю особистісних структур, перебудова яких забезпечує успішність створення і реалізації інновацій та професійної й особистісної самореалізації педагога як суб’єкта інноваційної діяльності. publisher: Умань: ПП Жовтий О.О. date: 2011 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/7141/1/%D0%A3%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%8C%20%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%96%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D1%80%20%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%20%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BD%C2%A6%D1%81%D1%82%D1%8C%20-%D0%94.pdf identifier: Коновальчук, І. І. (2011) Психологічні аспекти готовності учителів до інноваційної діяльності. Психологічні аспекти готовності учителів до інноваційної діяльності // Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць, 4 (1). с. 155-161. language: ukraine