relation: http://eprints.zu.edu.ua/7149/ title: Підхід критичного мислення до формування інформаційно-аналітичних умінь creator: Карпенко, Є. М. subject: LB2300 Вища освіта description: В статті розглядаються можливі шляхи поетапного формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів, які відповідають інноваційним освітнім тенденціям. Автор аналізує поняття інформаційно-аналітичних умінь та пропонує можливі шляхи їх поетапного формування у контексті підходу критичного мислення. publisher: Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка date: 2011 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/7149/1/11kempkm.pdf identifier: Карпенко, Є. М. (2011) Підхід критичного мислення до формування інформаційно-аналітичних умінь. Матеріали 16 міжнародної конференції TESOL „Сучасні напрями дослідження англійської мови: лінгвістичний та методичний аспекти”. с. 60-61. language: english