%0 Journal Article %A Карпенко, Є. М. %D 2011 %F zu2:7149 %I Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка %J Матеріали 16 міжнародної конференції TESOL „Сучасні напрями дослідження англійської мови: лінгвістичний та методичний аспекти” %K Інформаційно-аналітичні уміння, інноваційні освітні тенденції, підхід критичного мислення %P 60-61 %T Підхід критичного мислення до формування інформаційно-аналітичних умінь %U http://eprints.zu.edu.ua/7149/ %X В статті розглядаються можливі шляхи поетапного формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів, які відповідають інноваційним освітнім тенденціям. Автор аналізує поняття інформаційно-аналітичних умінь та пропонує можливі шляхи їх поетапного формування у контексті підходу критичного мислення.