eprintid: 7149 rev_number: 20 eprint_status: archive userid: 1389 dir: disk0/00/00/71/49 datestamp: 2012-04-23 08:21:27 lastmod: 2015-08-15 01:14:55 status_changed: 2012-04-23 08:21:27 type: article metadata_visibility: show title: Підхід критичного мислення до формування інформаційно-аналітичних умінь language: english abstract: В статті розглядаються можливі шляхи поетапного формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів, які відповідають інноваційним освітнім тенденціям. Автор аналізує поняття інформаційно-аналітичних умінь та пропонує можливі шляхи їх поетапного формування у контексті підходу критичного мислення. keywords: Інформаційно-аналітичні уміння, інноваційні освітні тенденції, підхід критичного мислення creators_name: Карпенко, Є. М. creators_id: karpenko26@yahoo.com, karpenko26@ukr.net ispublished: pub subjects: LB2300 divisions: kaf_rom_ger_lit full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: Матеріали 16 міжнародної конференції TESOL „Сучасні напрями дослідження англійської мови: лінгвістичний та методичний аспекти” publisher: Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка pagerange: 60-61 refereed: TRUE citation: Карпенко, Є. М. (2011) Підхід критичного мислення до формування інформаційно-аналітичних умінь. Матеріали 16 міжнародної конференції TESOL „Сучасні напрями дослідження англійської мови: лінгвістичний та методичний аспекти”. с. 60-61. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/7149/1/11kempkm.pdf