%0 Report %9 Інший %A Дубасенюк, О. А. %A Антонова, О. Є. %A Вітвицька, С. С. %A Сидорчук, Н. Г. %A Спірін, О. М. %A Якса, Н. В. %C Житомирський державний університет імені Івана Франка %D 2008 %F zu2:7195 %I Житомирський державний університет імені Івана Франка %T Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку %U http://eprints.zu.edu.ua/7195/ %X У монографії представлено сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку педагогічної освіти. На основі системного, діяльнісного, особистісно-орієнтованого, культурологічного, компетентнісного підходів, полікультурної парадигми розкриваються особливості педагогічної діяльності; педагогічна освіта розглядається як процес професійного та соціального становлення особистості майбутнього педагога в умовах прискоренної глобальної інтеграції у світове співтовариство. Монографія адресована науковцям, студентам, магістрантам аспірантам, докторантам, викладачам вищих навчальних педагогічних закладів.