%0 Journal Article %A Масель, Ю. С. %D 2012 %F zu2:7198 %I Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка %J Наукові записки КДПУ ім. В. Винниченка. - Серія: Філологічні науки (мовознавсьво): У 2 ч. %K реклама, політична реклама, мовна маніпуляція, мовні стратегії та тактики %N 105 %P 514-519 %T Загальна характеристика стратегій та тактик маніпулювання в англомовній політичній рекламі %U http://eprints.zu.edu.ua/7198/ %X В статті аналізується політична реклама як соціокультурний феномен. Вона покликана впливати на поведінку та сприйняття інформації аудиторією. Мовне маніпулювання займає особливе місце та визначає використання мовних засобів на різних рівнях для створення прихованого впливу на реципієнта в політичній рекламі.