eprintid: 7313 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/73/13 datestamp: 2012-05-29 07:34:38 lastmod: 2015-08-15 01:26:20 status_changed: 2012-05-29 07:34:38 type: article metadata_visibility: show title: Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів: дефінітивний аналіз language: ukraine abstract: У статті розглянуто в межах дефінітивного аналізу проблему моніторингу якості професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів. З'ясовано, що комплексний моніторинг освітніх послуг, щодо професійної підготовки майбутніх викладачів ВТНЗ передбачає врахування думок: студентів; молодих фахівців – випускників навчальних закладів; роботодавців – безпосередніх керівників молодих фахівців. Визначено основні ключові поняття означеної проблеми та окреслено перспективи подальших досліджень. creators_name: Єрмакова, С. С. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 59 pagerange: 47-51 refereed: TRUE citation: Єрмакова, С. С. (2011) Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів: дефінітивний аналіз. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (59). с. 47-51. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/7313/1/vip_59_10.pdf