eprintid: 7331 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/73/31 datestamp: 2012-05-29 08:09:59 lastmod: 2015-08-15 01:28:12 status_changed: 2012-05-29 08:09:59 type: article metadata_visibility: show title: Впровадження компетентнісного підходу у навчанні інформатики як чинник забезпечення якості підготовки студентів-документознавців language: ukraine abstract: У статті обґрунтовується необхідність впровадження у процес навчання інформатики компетентнісного підходу, розкриваються особливості змісту, що сприяє набуттю професійних та дослідницьких компетентностей майбутніми документознавцями. Виявлено, що оновлення змісту курсу інформатики на засадах впровадження компетентнісного підходу та відповідного методичного забезпечення сприяє підвищенню якості підготовки майбутніх фахівців, розвитку свідомого, зацікавленого, мотивованого ставлення до вивчення інформатики, формуванню професійних компетенцій майбутніх документознавців, що відповідають новим соціальним вимогам. creators_name: Сивак, О. А. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 59 pagerange: 122-125 refereed: TRUE citation: Сивак, О. А. (2011) Впровадження компетентнісного підходу у навчанні інформатики як чинник забезпечення якості підготовки студентів-документознавців. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (59). с. 122-125. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/7331/1/vip_59_26.pdf