%0 Journal Article %A Ліпісівіцький, М. Л. %D 2011 %F zu2:7346 %J ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 59 %P 186-189 %T "Від малого Магаґоні" до великої театральної сцени: про взаємозв'язок малих та великих драматичних форм у творчості Бертольта Брехта %U http://eprints.zu.edu.ua/7346/ %X У статті розглядається історія виникнення та постановки відомої опери К. Вейля та Б. Брехта "Розквіт та занепад міста Магаґоні" протягом 1927-1930 рр. Переробка одноактного "зонґшпілю" "Малий Магаґоні" в трьохактну оперу на вимогу режисера Берлінської Кроль-опери Г. Курьєла є одним з яскравих прикладів для такого поширеного варіанту взаємозв’язку малих та великих драматичних форм як перехід малих драматичних форм у великі, зумовлений вимогами театральної сцени.