eprintid: 7346 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/73/46 datestamp: 2012-05-29 08:53:24 lastmod: 2015-08-15 01:29:53 status_changed: 2012-05-29 08:53:24 type: article metadata_visibility: show title: "Від малого Магаґоні" до великої театральної сцени: про взаємозв'язок малих та великих драматичних форм у творчості Бертольта Брехта language: ukraine abstract: У статті розглядається історія виникнення та постановки відомої опери К. Вейля та Б. Брехта "Розквіт та занепад міста Магаґоні" протягом 1927-1930 рр. Переробка одноактного "зонґшпілю" "Малий Магаґоні" в трьохактну оперу на вимогу режисера Берлінської Кроль-опери Г. Курьєла є одним з яскравих прикладів для такого поширеного варіанту взаємозв’язку малих та великих драматичних форм як перехід малих драматичних форм у великі, зумовлений вимогами театральної сцени. creators_name: Ліпісівіцький, М. Л. ispublished: pub subjects: PT divisions: kaf_rom_ger_lit full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 59 pagerange: 186-189 refereed: TRUE citation: Ліпісівіцький, М. Л. (2011) "Від малого Магаґоні" до великої театральної сцени: про взаємозв'язок малих та великих драматичних форм у творчості Бертольта Брехта. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (59). с. 186-189. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/7346/1/vip_59_41.pdf