eprintid: 7395 rev_number: 16 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/73/95 datestamp: 2012-05-30 07:58:42 lastmod: 2015-09-01 16:49:34 status_changed: 2012-05-30 07:58:42 type: article metadata_visibility: show title: Зміст навчального матеріалу спецсемінару "Методика використання електронних бібліотек у навчальному процесі та наукових дослідженнях" language: ukraine abstract: Розглянуто наукові засади добору змісту навчального матеріалу та проаналізовано структуру змісту спецсемінару "Методика використання електронних бібліотек у навчальному процесі та наукових дослідженнях" в умовах впровадження кредитно-модульної системи. Спецсемінар розроблено для студентів фізико-математичного факультету спеціальності "Математика" освітньо-кваліфікаційного рівня "Магістр". creators_name: Спірін, О. М. creators_name: Прилуцька, Н. С. creators_id: Oleg.Spirin@gmail.com creators_id: prilutska@gmail.com ispublished: pub subjects: L1 subjects: Z719 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 60 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 45-48 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Бурда М. І. Методичні основи диференційованого формування геометричних умінь учнів основної школи : дис. ... доктора пед. наук : 13.00.02 / М. І. Бурда. – К., 1994. – 347 с. 2. Гончарова О. М. Організаційні форми, методи і засоби навчання в системі формування інформаційної культури учнів / О. М. Гончарова // Комп'ютерно орієнтовані системи навчання : [зб. наук. праць]. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова. – 2000. – Вип. 2. –283 с. 3. Проектування системи електронних бібліотек наукових і навчальних закладів АПН України [Електронний ресурс] / [Спірін О. М. , Саух В. М. , Резніченко В. А. , Новицький О. В. ] // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2009. – № 6 (14). – Режим доступу до журн. : http://www.journal.iitta.gov.ua. 4. Социальная значимость электронных библиотек. Конкретные проекты. Методология подготовки библиотекарей и пользователей [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://ellib.gpntb.ru/index.php?doc=Ucheb&dir=21&art=6. 5. Спірін О. М. Дидактичні засади організації навчального процесу за кредитними технологіями / О. М. Спірін // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – 2006. – № 30. – С. 41–45. 6. Павлуша І. А. Електронні бібліотеки : питання комплектування й обробки вхідної інформації / І. А. Павлуша // Бібліотечний вісник. – 1999. – № 5. – С. 14–21. 7. Спірін О. М. Зміст навчального матеріалу з основ штучного інтелекту в курсі інформатики / О. М. Спірін // Вісник Житомирського педагогічного університету. – 2004. – № 14. – С. 121–124. 8. Когаловский М. Р. Электронные библиотеки – новый класс информационных систем / М. Р. Когаловский, Б. А. Новиков // Программирование. – 2000. – № 3. – С. 3–8. 9. Шемаєва Г. Галузева електронна бібліотека : концептуальні положення / Г. Шемаєва, Т. Шаповалова, Т. Приходько // Вісник Книжкової палати. – 2002. – № 2. –С. 15–17. 10. Юцявичене П. А. Создание модульных программ / П. А. Юцявичене // Советская педагогика. – 1990. – № 1. – С. 55–60. 11. Програми для фізико-математичних факультетів педагогічних інститутів. – К. : РУМК, 1992. – Збірник № 4. – 96 с. citation: Спірін, О. М., Прилуцька, Н. С. (2011) Зміст навчального матеріалу спецсемінару "Методика використання електронних бібліотек у навчальному процесі та наукових дослідженнях". Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). с. 45-48. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/7395/1/60_10.pdf