eprintid: 7397 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/73/97 datestamp: 2012-05-30 08:10:44 lastmod: 2018-01-23 13:45:14 status_changed: 2012-05-30 08:10:44 type: article metadata_visibility: show title: Періодизація процесу розвитку змісту шкільної суспільствознавчої освіти у ХХ ст. language: ukraine abstract: У статті представлено характеристику головних етапів розвитку суспільствознавчої освіти у XX ст. Подано змістові характеристики кожного з етапів. Проаналізовано провідні теоретичні підходи до змісту освіти: знаннєвий, діяльнісний, культурологічний, компетентнісний. creators_name: Арешонков, В. Ю. ispublished: pub subjects: L1 divisions: kaf_pravo full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 60 pagerange: 53-57 refereed: TRUE citation: Арешонков, В. Ю. (2011) Періодизація процесу розвитку змісту шкільної суспільствознавчої освіти у ХХ ст. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). с. 53-57. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/7397/1/60_12.pdf