eprintid: 7408 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/74/08 datestamp: 2012-05-30 08:49:05 lastmod: 2016-03-01 10:14:24 status_changed: 2012-05-30 08:49:05 type: article metadata_visibility: show title: Особливості сприймання літературних творів учнями старших класів language: ukraine abstract: У статті розглянуто особливості сприймання літературних творів учнями старших класів, визначено закономірності формування читацьких умінь старшокласників, які удосконалюються в процесі навчання, необхідних для розуміння й осягнення змісту художніх творів. Сформульовано висновок про головне – зацікавити учнів читанням художнього твору, в процесі чого формуються читацькі уміння: учні навчаються аналізувати твір, розуміти його у розвитку літературного процесу, з’ясовувати позицію автора і сприймання ним епохи, бути компетентними в галузі сприймання та аналізу текстів різних жанрів, в тому числі й художніх. creators_name: Усатий, А. В. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_lit full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 60 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 100-105 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Усатий, А. В. (2011) Особливості сприймання літературних творів учнями старших класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). с. 100-105. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/7408/1/60_22.pdf