%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Шарлович, З. П. %D 2011 %F zu2:7423 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 60 %P 162-165 %T Педагогічні аспекти медсестринських теорій (моделей) про роль та шляхи вдосконалення співпраці сімейної медичної сестри з родинами задля одужання пацієнтів %U http://eprints.zu.edu.ua/7423/ %X У статті проаналізовано історичні та порівняльні аспекти розвитку медсестринства, наукові підходи до визначення змісту основних медсестринських теорій (моделей). Встановлено, що проблеми в сімейній медицині вимагають детального дослідження та впровадження сучасних наукових та навчальних технологій з метою модернізації медичної галузі та медсестринства, зокрема загальної практики сімейної медицини, спеціалісти якої повинні володіти професійно-педагогічною компетентністю.