eprintid: 7423 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/74/23 datestamp: 2012-05-30 09:23:59 lastmod: 2015-10-02 20:48:08 status_changed: 2012-05-30 09:23:59 type: article metadata_visibility: show title: Педагогічні аспекти медсестринських теорій (моделей) про роль та шляхи вдосконалення співпраці сімейної медичної сестри з родинами задля одужання пацієнтів language: ukraine abstract: У статті проаналізовано історичні та порівняльні аспекти розвитку медсестринства, наукові підходи до визначення змісту основних медсестринських теорій (моделей). Встановлено, що проблеми в сімейній медицині вимагають детального дослідження та впровадження сучасних наукових та навчальних технологій з метою модернізації медичної галузі та медсестринства, зокрема загальної практики сімейної медицини, спеціалісти якої повинні володіти професійно-педагогічною компетентністю. creators_name: Шарлович, З. П. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 60 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 162-165 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Шарлович, З. П. (2011) Педагогічні аспекти медсестринських теорій (моделей) про роль та шляхи вдосконалення співпраці сімейної медичної сестри з родинами задля одужання пацієнтів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). с. 162-165. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/7423/1/60_36.pdf